Služby zákazníkom.

 

1. Odblokovanie pri osobnej návšteve:

Stretnutie prebieha v príjemnom a diskrétnom prostredí - v kancelárii poradcu Praktickej logiky a trvá 45 až 60 minút. Klient popíše svoje problémy, poradca mu položí zopár otázok a potom zruší zistené bloky.

Odporúča sa s daným problémom prísť na kontrolu za cca 3 mesiace a používať "zázračnú otázku". V prípade potreby je možné zopakovať osobnú návštevu aj skôr.

 

"Zázračná otázka":

Čo treba urobiť, aby sa môj zdravotný stav zlepšil?

Klient by túto otázku mal klásť sebe, ľuďom vo svojom okolí i poradcovi Praktickej logiky dovtedy, kým jeho problém nebude uspokojivo vyriešený.

 

2. Konzultácia:

Klient navštívi poradcu Praktickej logiky v jeho kancelárii, rovnako ako pri Odblokovaní pri osobnej návšteve. Pri rozhovore klient kladie otázky poradcovi a poradca mu na ne dáva logické odpovede.

Niektorí klienti tieto odpovede nazývajú "jasnovidecké odpovede".

Konzultáciu je možné poskytnúť aj popri Odblokovaní pri osobnej návšteve.

 

3. Odblokovanie na diaľku:

Poradca odblokuje klienta na diaľku na základe telefonickej objednávky. Takéto odblokovanie je namáhavejšie a často menej úspešné. Preto sa poskytuje iba vo výnimočných prípadoch.

 

Po odblokovaní na diaľku je vhodné čo najskôr prísť na kontrolu - osobnú návštevu.